fredag den 4. november 2011

Gentagelse af zumbakagen.

I anledning af Zumba event i Holbæk har jeg lavet 2 zumba kager. Den ene er til lodtrækning blandt alle betalende deltagere og den anden er til det skønne zumba crew :-) Min latterlige, dumme, irriterende og belastende nakke vil jo stadig ikke tillade at jeg deltager aktivt i Zumba - men den sociale side af eventen kan jeg da deltage i..

Kagerne er lavet af lyse drømmekage bunde med lys chokolade- og jordbær mousse. Smurt op med frosting inden fondant er lagt på. Kagerne er selvfølgelig pyntet med zumba logo.
















1 kommentar:

  1. De var SÅÅÅ lækre, Pia og 1000 TAK for dem.
    Jeg sender her de bedste anbefalinger, og spreder lige linket på Holbæk kommune, Facebook og omegen.
    God arbejdslyst og rigtig god bedring <3
    Knus fra Helle K

    SvarSlet