onsdag den 7. september 2011

Roser og lilje kursus hos special købmanden.

Igår var jeg på kursus hos Special Købmanden. Denne gang var det roser og liljer på ståltråd, der stod for skud. Det var et rigtig inspirerende kursus, jeg skal dog lige ha' øvet mig noget mere - inden blomsterne bliver, som jeg gerne vil ha' dem. Vores underviser var Janne og hun er da bare super. God til at vise, hvad man skal gøre og ikk mindst super hyggelig :-) Nedenfor kan I se et par billeder af mine første blomster på ståltråd.. de skal nok blive bedre, øvelse gør forhåbenligt mester!


4 kommentarer:

  1. De er da super flotte! Virkelig flot lilje du fik lavet.
    Brugte du mos farven til blade eller lavede du en blanding? Og tusser og dust til liljen?

    SvarSlet
  2. Tak :-) Det er altså underligt at jeg ikke kan få lov til at kommentere på din side??? Bladene er ganske rigtigt lavet med mos farven og dust og tus til liljen.. Det er imponerende, så flot resultat man får ud af det.

    SvarSlet
  3. Det var da mærkeligt - skrev en kommentar herinde og nu er den væk?
    Der er da åbenbart noget med bloggen i dag...

    Men ja det er virkelig imponerende hvad man kan lave. Har selv lige bestilt wilton blomstersættet, tape, wires, duts farve osv så nu venter jeg bare på at holland får det afsendt så jeg kan komme i gang. Vi brugte desværre ikke så lang tid på liljen da de andre ville lære at lave en quick rose. Jeg fokuserede derfor på roserne og kiggede bare på ad liljen blev forklarret - om en uge kan jeg forhåbentligt prøve dem selv jo:)

    SvarSlet
  4. Uhh ja, jeg har wiltons sæt og der er bare så mange muligheder.. Glæder mig til at se billeder af dine kommende blomster :-)

    SvarSlet