lørdag den 17. marts 2012

Top Model kage.

Sarah fylder 8 år og skal holde børne fødselsdag. Hun er helt vild med alt, hvad der er med Top Model, så det måtte være kagens tema.
Kagen er lyse bunde med jordbærmousse imellem. Smurt op med vanilje frosting inden fondant er lagt på. Sukkerprint billederne er sat på med Royal Icing. Jeg havde ellers ambitioner om at der kun skulle være billeder på siden af kagen og så ville jeg modellere en Top Model pige, der kunne sidde på toppen. Men pga mine gener af piskesmæld og nu også en dum skulder af en eller anden årsag (måske problemerne med nakken,  der nu også er i skulderen???) måtte jeg begrænse mig og undlade at modellere - det ville helbredet simpelthen ikk være med til :-((
Kagen blev nu ganske fin alligevel og jeg er sikker på at Sarah bli'r rigtig glad og overrasket!













2 kommentarer:

  1. Hej!

    Sikke en flot kage du har lavet :) Hvor har du fået fat i billederne af "top modlerne"?

    SvarSlet
  2. Tak Mette :-) Billederne har jeg fundet på google..

    SvarSlet